Saturday, December 31, 2011

L O V E



Korang mesti pernah lalui pengalaman bercinta ;

 cinta ni sebenarnya satu perasaan yang wujud antara seseorang yang minat kat dekat pasangan dia. pelbagai aspek cinta kita boleh tgk.. mcm aku. aku pernahlah suka kat seseorang nih.. HAHA, dia memang cun beb.. kalah Lisa surihani.. haha.. okay2. sekarang ni aku nak share sikit pasal cinta .pada pendapat aku dan berdasarkan analisa yang aku dah buat daripada beberapa buah buku cinta, sebenarnya cinta nih adalah perasaan tertarik. tu je.. Basic nya, cinta nih perasaan :

PERASAAN -------> SAYANG --------> CINTA 

that's it.. mula-mula, usha dulu secret admire korang , but then , bila dah start suka dia, korang akan try untuk pastikan yang that person akan jadi milik korang .. 



macam mana korang nak bagitahu? :

macam nih jelah.. boleh contact dia melalui fb ke? kan senang , just IM je, then cakap lah yang korang suka dia,. apo susah?

kalau diorang tak respond positive :

jangan terlalu rush sangat.. korang kene kenal dulu antara satu sama lain.. nanti bilah dah lama kenal,boleh lah minta hp number or skyping ngan mereka . pastu baru lah DECLARE!



Pada yang dah couple :

 jagalah pasangan betul-betul

jangan asyik nak jealous

mesti percaya antara satu sama lain

jangan usha awek/boy lain

tolerate sikit gf/bf

SAYANGI ANTARA KAMU

GOOD LUCK AND HOPE YOU ALL HAPPY WITH YOUR COUPLE

No comments:

Post a Comment